امکان ارسال پست همزمان در چندین حساب کاربری اینستاگرام ممکن شد

اگر چه امکان جابجایی میان حساب‌های کاربری مدت‌هاست که در اینستاگرام آسان‌تر شده، ولی هنوز راهکاری برای ارسال پست همزمان در چندین حساب وجود ندارد. خوشبختانه به نظر می‌رسد که این ویژگی نیز در حال اضافه شدن به این شبکه محبوب اجتماعیست. با دریافت یک آپدیت، نسخه iOS اینستاگرام به قابلیتی مجهز شده که بتوان […]

اگر چه امکان جابجایی میان حساب‌های کاربری مدت‌هاست که در اینستاگرام آسان‌تر شده، ولی هنوز راهکاری برای ارسال پست همزمان در چندین حساب وجود ندارد. خوشبختانه به نظر می‌رسد که این ویژگی نیز در حال اضافه شدن به این شبکه محبوب اجتماعیست.
با دریافت یک آپدیت، نسخه iOS اینستاگرام به قابلیتی مجهز شده که بتوان به سرعت یک پست واحد را در چندین حساب کاربری ارسال نمود. این قابلیت در اصل برای سادگی کار اینفلوئنسرها و افرادی که فالوئرهای بالایی دارند طراحی شده تا بتوانند در آن واحد یک پست مشخص را در چندین حساب کاربری ارسال کنند.

هر چند کاربران معمولی هم می‌توانند برای ایجاد هماهنگی بین حساب‌هایی که دارند، از این ویژگی نهایت بهره را ببرند. برای استفاده از این قابلیت جدید کافیست عکس یا ویدیوی دلخواه‌تان را انتخاب کرده تا وارد بخش ساخت پست شوید. اینجا در کنار اضافه کردن کپشن و هشتگ، حالا گزینه جدیدی می‌بینید که به شما اجازه ارسال محتوای پست‌تان در حساب‌های کاربری دیگر را می‌دهد.
قابلیت یادشده در حال حاضر برای اپلیکیشن iOS اینستاگرام عرضه شده که می‌توانید آخرین نسخه آن را همین حالا از اپ استور دریافت کنید. متأسفانه هنوز مشخص نشده که آیا این قابلیت برای نسخه اندروید هم منتشر می‌شود یا خیر.

اما این که قابلیت مذکور با  اندکی تأخیر برای اندروید هم معرفی شود، تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. تا آن موقع باید برای اعلام رسمی اینستاگرام منتظر بمانیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.