واکنش روابط عمومی شبکه ۵ به حواشی اجرای انصاریان در «ورزشگاه»

در همین زمینه ادعای گروسی: ایران به سختی با آژانس اتمی همکاری می کند/ وضعیت بسیار… ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ بیرانوند: بهترین نسل تاریخ هستیم ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ اظهارنظر جنجالی علی انصاریان درباره گزارشگر افغانستانی، علاوه بر پاسخ عوامل برنامه «ورزشگاه» واکنش روابط عمومی شبکه پنج را نیز به همراه داشت تا به نوعی پاسخگوی انتقادها […]

اظهارنظر جنجالی علی انصاریان درباره گزارشگر افغانستانی، علاوه بر پاسخ عوامل برنامه «ورزشگاه» واکنش روابط عمومی شبکه پنج را نیز به همراه داشت تا به نوعی پاسخگوی انتقادها از او باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا نشر به نقل از خبر آنلاین ، اظهارنظر و انتقاد علی انصاریان در برنامه شب گذشته «ورزشگاه» از گزارشگر افغانستانی که درباره تاخیر در پخش بازی فوتبال ایران و یمن از تلویزیون ایران اظهار نظر کرده بود، واکنش‌های منفی بسیاری را به همراه داشت. حجم گسترده واکنش‌های منفی به این مسئله عاملی شد تا روابط عمومی شبکه پنج سیما و همچنین تهیه‌کننده و مجری این برنامه واکنش نشان دهند.
روابط عمومی شبکه پنج سیما با بیان اینکه این اظهارنظر جنبه تمسخر و توهین نداشته است، اینطور اطلاعیه داد: «متاسفانه این مطلب از سوی رسانه ها و فضای مجازی با حواشی و سوءتفاهم های بسیاری روبرو شده است. اظهار نظر مجری برنامه صرفا از جهت غرور ملی بوده و به هیچ وجه هدف تمسخر و توهین به ملت شریف و همسایه افغاستان نبوده است.»
علی انصاریان مجری برنامه، پس از حواشی پیش آمده، با انتشار ویدئویی در فضای مجازی نسبت برخی از سوبرداشت‌ها و سوتفاهمات بوجود آمده، واکنش نشان داده و گفته است: «شب گذشته من در برنامه ورزشگاه نسبت به اظهار نظر گزارشگر واکنش نشان دادم. متاسفانه این موضوع دستخوش سوتفاهم و برداشت های اشتباهی از اظهارات من در رسانه ها و فضای مجازی شده است. باید بپذیریم که هر سازمان و نهادی قوانین خاص خود را در پخش برنامه زنده، داشته و دارد که آن به تدابیر و تصمیمات مدیران ارشد باز می گردد. هدف من صرفا کنایه به گزارشگر بود که چرا در این مورد اظهار نظر کرده است.
در اینجا لازم می بینم که با قاطعیت تمام بگویم، هدف من خدای نکرده تحقیر و توهین نسبت به کشور همسایه و دوستان افغاستانی نبوده و نخواهد بود و با کمال شجاعت و جرات از تمامی دوستان افغانستانی در صورت ناراحتی عذرخواهی می کنم. نکته اصلی این است که سخنم و حرفم من صرفا پیرامون جواب به گزارشگر بوده و هست.»
پژمان ماندگاری تهیه کننده برنامه «ورزشگاه» نیز در پی حواشی بوجود آمده گفته است: «تمام برنامه‌های روز دنیا بخصوص رشته فوتبال، مجریان خود را از ستاره رشته مورد نظر انتخاب می‌کنند که بازنشسته هستند. در واقع یک فرد فوتبالی که توان اجرا داشته باشد را برمی‌گزینند و یک مجری را در کنار او قرار می‌دهند تا بحث و گفت‌وگوی تخصصی انجام دهند؛ بنابراین ما هم در این برنامه علی انصاریان که سابقه اجرا و علاقه به این کار دارد را بعد از گرفتن تست، انتخاب کردیم.»
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.