Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

این خوراکی ها شما را زشت می کند!

تنها لوازم آرایش نیستند که شما را زشت یا زیبا می کنند. تمام مواد غذایی که ما مصرف می کنیم برکیفیت پوست ما و شادابی چهره مان تاثیر مثبت و منفی می گذارند. بسیاری از ما فقط به دنبال مصرف مواد غذایی مفید هستیم و فراموش می کنیم که بسیاری از مواد غذایی تاثیر منفی […]

تنها لوازم آرایش نیستند که شما را زشت یا زیبا می کنند. تمام مواد غذایی که ما مصرف می کنیم برکیفیت پوست ما و شادابی چهره مان تاثیر مثبت و منفی می گذارند.

بسیاری از ما فقط به دنبال مصرف مواد غذایی مفید هستیم و فراموش می کنیم که بسیاری از مواد غذایی تاثیر منفی پررنگی بر ظاهر ما می گذارد.
در ادامه لیستی از خوراکی هایی که تاثیر منفی بر زیبایی ما دارند را برایتان آورده ایم.

کلم بروکلی

شاید برایتان شاید عجیب باشد که یکی از سبزیجات جز این لیست قرار بگیرد اما باید بدانید که کلم بروکلی باعث افزایش میزان عرق کردن شما شود و همین می تواند باعث کثیف تر و شلخته شر نشان دادن شما شود.

غلات فراوری شده

گندمک و کورن فلکس ها نمونه این غلات هستند. طرز تهیه این خوردنی های خوشمزه به گونه ای است که آرد سفید با قند اضافه و طعم دهنده ها و رنگ های مصنوعی ترکیب شده تا ظاهری هوس انگیز داشته باشند. این خوراکی که تنها برای چند دهه است که در بازارها موجود است که باعث افزایش عمق چین و چروک صورت می شود. تاثیر منفی دیگر آن چاقی فراوان در قسمت شکم و پهلو ها است.

قهوه

همه میدانید که قهوه می تواند بسیار مفید باشد و دلیل آن که بسیاری از مردم روزشان را با نوشیدن یک قهوه آغاز می کنند این است که نوشیدن یک فنجان قهوه در روز باعث افزایش تمرکز و آرامش می شود .
اما باید بدانید که مصرف بیش از اندازه این نوشیدنی باعث بد بو شدن نفساتان خواهد شد. دندان هایتان را  بدرنگ و لکه دار می کند.
اگر به هوای این که با نوشیدن چند فنجان قهوه دیگر نیازی به نوشیدن آب ندارید، بدانید این کارتان باعث تیره شدن رنگ پوست صورتتان خواهد شد.

دونات ها

دونات ها دشمن ظاهر شم هستند! چرا؟ به این دلیل که مواد تشکیل دهنده این شیرینی خوشمزه شکر تصفیه شده، روغن های تصفیه شده و آرد تصفیه شده است که هر سه این مواد باعث افتادگی پوست به مرور زمان می شود و از طرف دیگر این خوراکی باعث اعتیاد شما به شیرینی و به خصوص خود دونات می شود. تا به حال دقت کرده اید که بعضی از آدم ها هر روز باید یک دونات یا یک شیرینی شبیه به آن بخورند؟
همین اعتیاد باعث چاقی و اضافه وزن در قسمت پهلوها نیز خواهد شد.

نمک

اگر شما فقط کمی بیشتر از استاندارد نمک می خورید حتما زیر چشم هایتان همیشه پف کرده است. خوردن نمک به میزان زیاد باعث ایجاد تورم در قسمت هایی از بدن از جمله زیر چشم، انگشت ها خواهد شد. پوست کیفیتش را از دست خواهد داد و سفید چشم ها نیز کاهش پیدا کرد.

بال مرغ

بال مرغ اگر کبابی باشد کی تواند از غذاهای محبوب هر کسی باشد اما اگر حفظ کیفیت چهره برایتان مهم است ما به شما توصیه می کنیم که تا می توانید بال مرغ نخورید.
پوست بال مرغ های کارخانه ای(غیر محلی) باعث به هم خوردن هورمون های جنسی بدن می شود و که این باعث افزایش موهای زائد خواهد شد. از طرف دیگر معمولا این بال ها با میزان زیادی ادویه تهیه می شود که نتیجه آن افزایش میزان عرق کردن و بد بو شدن عرق تان می شود.

منبع مشروح
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.