آقای احمدی نژاد چرا شما خوابت نبُرد؟؟؟

جناب محمود خان احمدی نژاد در شهر زیبای صومعه سرا افاضاتی داشته اند که از این قراره: ?هیچ منطق، دین و آیینی اجازه نمی‌دهد وقتی مردم از مدیری ناراضی هستند ولو منتخب خودشان باشد تا آخر دوره او را تحمل کنند. ?اگر اداره کردن کشور را بلد نیستند آیا کنار رفتن را نیز بلد نیستند؟ […]

جناب محمود خان احمدی نژاد در شهر زیبای صومعه سرا افاضاتی داشته اند که از این قراره:

?هیچ منطق، دین و آیینی اجازه نمی‌دهد وقتی مردم از مدیری ناراضی هستند ولو منتخب خودشان باشد تا آخر دوره او را تحمل کنند.

?اگر اداره کردن کشور را بلد نیستند آیا کنار رفتن را نیز بلد نیستند؟ خوب اگر نمی توانند، کنار بروند و امور را به اراده و رای ملت بسپارند

نتیجه تصویری برای احمدی نژاد

پ ن ۱ :حالا اینجا یک سوال بزرگ و اساسی پیش می آید که اخوی در دوران طلایی ریاست جمهوری حضرتعالی مگر لالایی بلد نبودی که خوابت نبرد؟؟؟ و حالا بعد از اون همه مصیبتی که به بهانه دولت مهر ورزی و ادعای بزرگتر از توانتون یعنی مدیریت جهانی بر سر این مردم آوردی، اصلاً با چه رویی اصلاً در انظار عمومی حاضر و ظاهر می شین؟؟

پ ن ۲:  خوب شد از منطق حرف زدین. بیاین منطقی باشیم. ما که در انتهای ۴ سال اول گفتیم نمیخوایمتون. چطور همون موقع که ما راضی به زحمتتون نبودیم تشریف نبردین؟؟ از طرفی، حالا خیلی خودتون کشور داری بلد هستید؟ که از دیگران عیب می گیرید. پس چگونه است که خرابی های دوران شما رو با ۸ سال جنگ تحمیلی مقایسه می کنند؟؟

پ ن ۳: و واقعاً متاسفم برای اون عده از آدمهای ساده ای که باز هم پای صحبت های ایشون می نشینند. مگر اون روزی که مسئولیتی داشتند گره ای از کار این خلق باز کردند که الان که فقط اختیار کفش و کاپشنشون رو دارند!! .

و در پایان همچنان منتظرم این حکمت عدم رسیدگی به تخلفات و شکایات ایشون از طرف قوه قضائیه معلوم بشه تا ببینم اون روز چقدر توان پاسخگویی به اونها رو دارند.

منبع رسا نشر
از طريق مهدی سوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.