شش قدم تا استایلی مناسب برای پاییز و زمستان

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲   خیلی از افراد به اشتباه فکر میکنند که برای خوش استایل بودن حتما نیاز به یک کمد لباس کامل و پایان ناپذیر […]

 

خیلی از افراد به اشتباه فکر میکنند که برای خوش استایل بودن حتما نیاز به یک کمد لباس کامل و پایان ناپذیر دارند، اما در حقیقت اینطور نیست و شما میتوانید فقط با داشتن چندآیتم که با فکر قبلی خرید کرده اید استایل های زیبا و جذابی ایجاد کنید

آیتم های اصلی، با رنگ خنثی

استفاده از رنگ ها متناسب با هر فصل میتونه انتخاب جذابی باشه اما ترجیحا اگر بودجه ی محدودی دارین یا با کمبود فضا مواجه هستین یا هر دلیل دیگه ای، سعی کنید آیتم های اصلی و بزرگ رو با رنگ خنثی انتخاب کنید، دلیل این انتخاب هم این هست که اینطوری میتونید با تغییر آیتم های کوچک مثل انواع اکسسوریز، روسری یا شال، کیف یا کفش یا حتی نوع آرایشتون توی استایلتون تغییر ایجاد کنید.

پس برای لباس رو پیشنهاد ما به انتخاب مدلی ترجیحا ساده با رنگ های خنثی که به راحتی هم با همه ی رنگ ها ست میشن هست.

همچنین پیشنهاد میشه که پالتو یا بارانی خود را نه خیلی گشاد ولی یه مقدار با سایز آزاد انتخاب کنید که بتوانید به راحتی از زیر از لباس های گرم استفاده کنید.

معجزه ی جین ها

اگر شما هم اهل استایل های کژوال و روزمره هستید این نکته را به خوبی میدانید که لباس های جین برای تمامی فصول انتخاب مناسبی هستند و به راحتی با اکثر لباس ها ظاهری متنوع و جذاب به شما میدهند، خرید یک شلوار جین با رنگی متناسب با سلیقه ی تان نصف بیشتر راه را برای شما میرود.

جین ها هیچ وقت از مد نمیوفتن پس خرید یک شلوار جین مناسب میتونه یک انتخاب هوشمندانه باشه.

البته این روزها تنوع لباس ها با پارچه های جین خیلی زیاد شده اند و اگر از طرافداران این سبک باشین دامن های جین، کت های کوتاه یا بلند جین و حتی اورال های جین هم میتوانند گزینه ی خوبی برای شما باشند

تغییر در جزئیات

برای خرید اکسسوری دست شما به خوبی باز است چرا که با انتخاب صحیح انواع اکسسوری میتونید تنوع خوبی به استایلتون بدین در حقیقت کار اصلی رو در این سبک از انتخاب ها اکسسوری انجام میده.

به عنوان مثال شما با انتخاب اکسسوریز با رنگ های شارپ مثل قرمز، سبز یا زرد در کنار پالتو یا کت مشکی یا طوسی میتونید یک آیتم اصلی رو به چندین روش مختلف استایل کنید و هر بار متنوع به نظر بیاین.

سفید بپوشید!

رنگ سفید یکی دیگر از معجزه های کمد لباس شما به حساب میاد، زمانی سفید صرفا رنگی بود که به عروس خانم های اتلاق میشد یا اینکه صرفا برای فصول گرم سال به صورت محدود استفاده میشد. اما امروزه دیگر اینطور و شما به راحتی میتونید این رنگ رو برای استایلتون انتخاب کنید، اگر هنوز انقدرها با رنگ سفید دوست نشده اید که به عنوان رنگ اصلی استایلتون از این رنگ استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما برای شروع انتخاب یک شومیز سفید است.

هروقت و هرموقع از انتخاب لباسی که از زیر کت یا بارانی خود میپوشید مطمئن نبودید یک شومیز سفید بدونه شک بهترین انتخاب است، حتما امتحان کنید از نتیجه پشیمان نخواهید شد!

کیف و کفش

برای انتخاب بوت و نیم بوت مناسب ابتدا باید برای خودتون مشخص کنید که شما در طول پاییز و زمستان بیشتر زمان خود را چگونه میگذرانید،

اجازه بدین این موضوع را با ذکر یک مثال برایتان توصیف کنیم، مثلا اگر شما بیشتر اهل سفر یا کوهنوردی هستین باید از بوت های عاج دار که ضدآب هستند و داخلشون نرم و گرم هستش باید استفاده کنید، یا مثلا اگر به طور کلی شما به مهمانی و دورهمی های زیادی دعوت میشوید باید از بوت های پاشنه دار استفاده کنید و برای محیط های آموزشی یا محل کار پیشنهاد ما نیم بوت های چرم یا جیر هستند که کفه ی لیز و سری نداشته باشند.

انتخاب کیف هم درست مثل کفش به طور مستقیم با سلیقه و نوع استفاده شما مرتبط هستش، مثلا اگر بیشتر زمان خود را بیرون از خانه هستید و ناچار به حمل وسایلی زیادی داخل کیفتون هستید کیف های رودوشی یا کیف های سطلی استفاده کنید، اگر دانشجو یا دانش آموز هستید بدونه شک بهترین انتخاب استفاده از کیف های کوله و کیف پستچی است، و قطعا برای مهمانی ها کیف های دستی بهترین گزینه هستند.

شال یا روسری ترفندی برای تنوع

برای انتخاب شال یا روسری هم درست مثل اکسسوری دست شما بسیار باز است تا جایی که یک استایل مونوکروم و ساده را با انتخاب یک شال با رنگ مناسب میتوانید از این رو به آن رو کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.