احراز هویت ۶۰ مسافر سانحه هوایی تهران – یاسوج/ اثری از پیکر ۶ جانباخته نیست

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ جواز دفن ۲۲ نفر به اتمام رسیده و تحویل خانوده آنان شده است. مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس نتایج آزمایش ها […]

جواز دفن ۲۲ نفر به اتمام رسیده و تحویل خانوده آنان شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس نتایج آزمایش ها و نمونه برداری های ژنتیکی صورت گرفته، هویت ۶۰ نفر از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج مشخص شد.

کامروز امینی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: احراز هویت این ۶۰جانباخته از مجموع ۲۱۲ بافت انسانی یافت شده از زمان بروز سانحه هوایی تاکنون بوده است.

وی بیان کرد: هنوز هیچ اثری از پیکر ۶ جانباخته دیگر این سانحه دلخراش از نمونه برداری ها و آزمایش های انجام شده پیدا نشده که تلاش نیروهای امدادی برای یافتن بافت هایی از پیکرهای این جانباختگان همچنان ادامه دارد.

امینی با بیان اینکه کار احراز هویت و جواز دفن ۲۲ نفر از جانباختگان این سانحه به اتمام رسیده و تحویل خانوده آنان شده است، گفت: شرایط لازم برای صدور مجوز دفن مابقی جانباختگان هنوز فراهم نیست.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۶ مورد از مجموع ۲۱۲ بافت انسانی یافت شده از پیکر جانباختگان در سال جاری و از زمان تعطیلات نوروز امسال بوده است.

امینی گفت: یک بافت انسانی از نظر پزشکی قانونی شامل بخشی از تنه فرد و اندام‌های فوقانی و تحتانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.