Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

رونق کسب و کار تلگرام از طریق ارز دیجیتالی TON

در همین زمینه سفری ایمن با خانواده آقای هاشمی در مسابقه “تخفیف، بیمه، حرکت!… ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ افزایش هزینه دلیل بیمه نکردن کافرما ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ چندی پیش اعلام شد که تلگرام به دنبال راه اندازی یک ارز رمزنگار جدید است. براساس اطلاعات موجود قرار بود تا ارز رمزنگار جدید تلگرام به رقیبی برای بیت […]

چندی پیش اعلام شد که تلگرام به دنبال راه اندازی یک ارز رمزنگار جدید است. براساس اطلاعات موجود قرار بود تا ارز رمزنگار جدید تلگرام به رقیبی برای بیت کوین، اتریوم و ریپل تبدیل شود. اپلیکیشن پیام رسان تلگرام اکنون مشغول کسب و کار خود در زمینه‌ی ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده است و سود تلگرام از ارزهای دیجیتالی به ۸۵۰ میلیون دلار رسیده است.

این روزها بازار ارزهای مجازی به شدت داغ است. وب‌سایت‌ها، حساب‌های کاربری و پلت‌فرم‌های بسیاری نیز برای استخراج بیت‌کوین یا بیت‌کوین ماینینگ ایجاد شده‌اند. هدف از این امر این است که افراد بتوانند در زمینه ارزهای دیجیتالی به خرید و فروش بپردازند و مبادلات تجاری کلان خود را رونق دهند.

بررسی میزان سود تلگرام از ارزهای دیجیتالی

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام نیز به تازگی وارد عرصه مبادلات و کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتالی شده است. براساس اطلاعات موجود سود تلگرام از ارزهای دیجیتالی تاکنون بسیار بالا بوده است. سود تلگرام از ارزهای دیجیتالی ، در مدت زمان بسیار کوتاهی ۸۵۰ میلیون دلار اعلام شده است.

جالب است که تلگرام توانسته تا در این مدت کوتاه که روند رشد ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین افزایش یافته، به چنین سودی دست یابد. تلگرام ارز دیجیتالی رمزنگاری شده اختصاصی خود را با نام TON به بازار عرضه کرده است. شرکت تلگرام اعلام کرد که هدف آنها از عرضه این ارز مجازی، علاوه بر تقویت و بهبود بخشیدن این پیام رسان محبوب، افزایش ثروت‌های شرکت است.

استقبال از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده

هرچند در زمینه گسترش استفاده از ارزهای دیجیتالی مخالفت‌هایی وجود دارد اما ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده مانند بیت کوین از سوی کاربران دنیای مجازی با استقبال بی نظیری مواجه شده‌اند. این امر باعث شده تا سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بسیاری یک پلت‌فرم یا درگاه اختصاصی برای کسب ارزهای مجازی یا به اصطلاح استخراج بیت کوین و سایر ارزهای مشابه ایجاد کنند.

استقبال کاربران از ارز رمزنگاری شده تلگرام

مدیران تلگرام پیش از این اعلام کرده بودند که ارز دیجیتالی ارائه شده توسط آنها فقط امکان کسب درآمد تا ۶۰۰ میلیون دلار را دارد و اکنون که سود تلگرام از ارزهای دیجیتالی به ۸۵۰ میلیون دلار رسیده است، بسیار خوشحال هستند. این امر نشان می‌دهد که ارز تلگرام مورد استقبال بی نظیر کاربران و شرکت‌های تجاری قرار گرفته است.

بسیاری از تحلیلگران این عرصه اعتقاد دارند که اگر ارز دیجیتالی TON به عرضه عمومی درآید، میزان فروش آن بسیار بیشتر از فروش کنونی خواهد بود. به گفته آنها از این راه درامدی معادل ۱.۲ میلیارد دلار عائد تلگرام خواهد شد. بنابراین افزایش سود تلگرام از ارزهای دیجیتالی باعث افزایش درآمدهای این شرکت خواهد بود و امکان دارد که درآمد این شرکت به مرز دو میلیارد دلار برسد.

همانطور که اپلیکیشن تلگرام از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربرانش برخوردار است به نظر می‌رسد که ارز رمزنگار آن نیز در بین عموم به محبوبیت بالایی دست یابد. استقبال بی نظیر کاربران از این ارز، می‌تواند سرنوشت خوبی را برای این پیام رسان رقم زند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.